Care sunt cele mai importante aspecte la care sa fii atent atunci cand te promovezi

Daca un client este cu adevarat nemultumit de eforturile voastre, ar trebui sa se simta liber sa se exprime. Atata timp cat raspundeti cu profesionalism si rapiditate, puteti transforma acest aspect negativ intr-unul pozitiv mult mai puternic. Atunci cand oamenii vor vedea incercarile voastre oneste de a remedia situatia, probabil ca va vor lua afacerea mai in serios si va vor privi marca cu mai mult respect. Atunci cand motoarele de cautare vad o activitate intensa pe aceste platforme de recenzii , acestea vor conferi mai multa autoritate site-ului dvs. web – chiar si fara un link.
CREAREA DE CONTINUT
Continutul unui site web are mai multe scopuri. Pentru vizitatorii si clientii, acesta le ofera informatii si le permite sa afle mai multe despre produsele, serviciile, istoria, locatia etc. Un continut de calitate are, de asemenea, cele mai multe sanse de a fi partajat, ceea ce poate ajuta foarte mult la crearea de linkuri. Dar, vorbind de rezultate specifice SEO, trebuie sa stiti ca motoarele de cautare determina prin continut cat de relevant este site-ul pentru un anumit cuvant cheie sau o fraza de cuvinte cheie.
Continutul site-ului web (in special textul de pe pagina principala sau de pe paginile de destinatie importante) trebuie sa contina cuvintele si frazele potrivite pentru a va imbunatati clasamentul. Poate fi dificil sa scrieti continut care sa serveasca atat clientilor, cat si motoarelor de cautare, dar este cu siguranta posibil. Vom crea cu atentie un continut bogat in cuvinte cheie si il vom introduce pe site-ul dvs. web in locurile in care conteaza cel mai mult. Serviciile noastre SEO includ nu numai crearea de continut unic si servicii de copywriting, ci si optimizarea continua pe masura ce continutul este creat. Acest lucru va ajuta site-ul sa ramana proaspat si le va da utilizatorilor un motiv sa revina in continuare pentru a vedea ce continut nou veti posta. Putem, de asemenea, sa cream articole de blog daca aveti nevoie de ajutor pentru a va actualiza blogul companiei sau baza de date cu articole. Pe Crestemafaceri.ro poti gasi mai multe detalii.
IMBUNATATIREA EXPERIENTEI UTILIZATORULUI
Experienta pe care o au utilizatorii atunci cand va viziteaza site-ul web (numita si UX – EXPERIENTA UTILIZATORULUI) este un element foarte important pentru clasament. Daca cineva va viziteaza magazinul online si il considera neatractiv sau dificil de navigat, cel mai probabil va pleca imediat. Iar daca o fac, aceste date ii vor trimite inapoi la motorul de cautare care i-a trimis initial pe site. In timp ce cateva “bounces” de acest fel nu reprezinta o problema, daca aveti multe dintre ele, inseamna ca nu ar trebui sa va pozitionati atat de bine pentru acel cuvant cheie sau fraza de referinta – chiar daca site-ul este foarte bine optimizat! Pentru a evita ca ratele de respingere ridicate (asa-numita Bounce Rate) sa afecteze clasamentele, vom face tot posibilul pentru a imbunatati experienta utilizatorului pe site-ul web. Acesta poate fi un pas pe care il vom face chiar la inceputul procesului SEO, daca site-ul este nou, sau poate fi ceva ce se va face in mod continuu. Vom evalua traficul, ratele de abandonare a cosului de cumparaturi si vom sugera sau implementa metode de imbunatatire a experientei utilizatorilor.